regulamin sklepu internetowego
  • FAQ

Najczęściej zadawane pytania (FAQ):

 

1. Jak mogę zamówić produkty?

W naszym sklepie internetowym możesz złożyć zamówienie na 2 sposoby:

a) przez stronę www - wejdź na stronę produktu a następnie dodaj zamówienie do koszyka i realizuj zamówienie.

b) telefonicznie - jeżeli nie chcesz kupować przez Internet, możesz do nas zadzwonić. Składając zamówienie telefonicznie możesz wybrać każdą dostępną formę płatności i dostawy. Potwierdzenie zamówienia otrzymasz drogą mailową

2. Czy muszę założyć konto aby dokonać zakupu?

Nie musisz zakładać konta, aby dokonać zakupu. Wystarczy, że dodasz interesujące Cię produkty do koszyka a następnie wypełnisz pola w formularzu zamówienia.

3. Dlaczego powinienem założyć konto? 

Mając konto w naszym sklepie możesz:

a) łatwo sprawdzić i edytować swoje dane i adresy dostaw;

b) sprawdzić aktualny status zamówienia;

c) śledzić historię swoich poprzednich zamówień;

d) zbierać punkty lojalnościowe. Za każdą wydane 1zł otrzymujesz 1 punkt lojalnościowy. Punkty można wykorzystywać w celu obniżenia wartości zamówienia w stosunku 50 punktów = 1zł mniej.

W celu dokonania rejestracji kliknij Zarejestruj w prawym górnym rogu strony i uzupełnij puste pola.

4. Mam problem z zalogowaniem się na konto. Co powinienem zrobić?

Jeżeli podczas logowania występuje komunikat o błędnie wpisanych danych, w pierwszej kolejności upewnij się, że użyty przez Ciebie adres e-mail jest taki sam, który był podawany podczas rejestracji.

Jeżeli adres e-mail jest poprawny, a problem występuje nadal sprawdź poprawność hasła. W celu odzyskania zapomnianego hasła, kliknij Zaloguj w prawym górnym rogu strony a następnie wypełnij pole Przypomnij hasło. Na wskazany adres e-mail otrzymasz wiadomość pozwalająca na zalogowanie się.

5. Jaki jest koszt wysyłki?

Koszty przesyłki uzależnione są od wybranego sposobu dostawy. Na stronie, pod ceną produktu możesz sprawdzić koszt przesyłki dla danego artykułu.

Szczegółowe informacji na temat kosztów i form dostawy znajdziesz klikając TUTAJ.

6. Dlaczego przy podsumowaniu zamówienia kilku produktów mam naliczone wyższe koszty dostawy?

Nasze produkty znajdują sie w kilku magazynach zewnętrznych na terenie całej Polski. Z tego powodu istnieje szansa, że zamawiając kilka produktów zostaną one wysłane w odbrędnych paczkach. Jeżeli spotkasz się z taką sytuacją to skontaktuj się z nami, a spróbujemy rozwiązać problem nadmiernych kosztów.

7. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia, uzależniony jest od dostępności produktów, które chcesz zakupić. Na stronie produktu, pod ceną zawsze podajemy informację o terminie realizacji zamówienia. W tym czasie powinieneś otrzymać zamówienie.

8. Co zrobić jeżeli przesyłka nie dotarła?

Jeżeli przesyłka nie została doręczona w wyznaczonym terminie, skontaktuj się z nami. Postaramy się pomóc w wyjaśnieniu tej sytuacji. Wcześniej, warto skontaktować się z firmą kurierską która doręcza paczkę, ponieważ być może zamówienie jest już w drodze.

9. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście w sklepie?

Ze względu na internetowy charakter prowadzenia działalności, na chwilę obecną, nie ma możliwości odbioru osobistego zamówienia.  Towary NIE SĄ wysyłane z Solca Kujawskiego, ale z zewnętrznych magazynów.

10. Jakie są dostępne metody płatności?

Dokonując zakupów w naszym sklepie, masz do wyboru kilka metod płatności:

a) tradycyjny przelew internetowy;

b) za pobraniem u kuriera (nie zawsze);

c) szybkie płatności Sky-Pay.

Szczegółowych informacji na temat m.in. metod płatności znajdziesz klikając TUTAJ.

11. Jak zwrócić towar?

Kupując w naszym sklepie masz możliwość dokonania zwrotu nieużywanego produktu bez podawania przyczyny do 14 dni.

Szczegółowe informacji na temat zwrotów znajdziesz klikając TUTAJ.

12. Czy muszę płacić za przesyłkę przy zwrocie towaru?

Zwrot towaru odbywa się na koszt klienta.

Odsyłając zwracaną przesyłkę pamiętaj o załączeniu pisemnego oświadczenia odstąpienia od umowy. 

13. Jak złożyć reklamację?

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie, zgodnie z polskim prawem posiadają gwarancję producenta lub gwarancję sprzedawcy, w tym przypadku naszego sklepu. Jeśli Twój produkt działa wadliwie lub się zepsuł możesz skorzystać z prawa do reklamacji.

Szczegółowe informacji na temat reklamacji znajdziesz klikając TUTAJ.

14. Co to są punkty lojalnościowe i jak je zbierać?

Punkty lojalnościowe są to punkty przyznawane za zrobione zakupy w sklepie La'Loona.pl

Szczegółowe informacji na ten temat znajdziesz klikając TUTAJ.